// Equilabel - Kostprijs en voordelen


Om zo veel mogelijk manege- en pensionstalhouders warm te maken voor het Equilabel, werd de kostprijs zo laag mogelijk gehouden en trachten we een maximale return te bieden. Gezien het Equilabel nog niet zo lang bestaat, werken wij momenteel een communicatieplan uit om zowel het Equilabel als de goedgekeurde maneges en pensionstallen te promoten.

U betaalt per evaluatie. Maneges en pensionstallen die bij een eerste evaluatie niet slagen, kunnen verbeteringen aanbrengen en éénmalig binnen de 6 maanden na het meedelen van de negatieve beslissing een herevaluatie aanvragen aan een verlaagde prijs. Indien de herevaluatie niet binnen de 6 maanden wordt aangevraagd, dan dient er opnieuw een volledige evaluatie aangevraagd te worden, aan de volledige prijs.

 

 

Kostprijs

Volledige evaluatie 300 euro
Herevaluatie 250 euro

 

Deze prijzen omvatten:

 

  • één volledige evaluatie of één herevaluatie ter plaatse
  • een uitgebreid resultatenrapport met tips en aanbevelingen
  • sensibiliseringsmateriaal om ter beschikking te stellen aan uw klanten (Brochures “De vijf geboden bij de aankoop van een paard”; Stickers en posters “Paard op de baan? Kalm aan!”; Folders vzw PaardenPunt Vlaanderen; …)
  • indien u geslaagd bent:
    • het Equilabel: Onderscheiding van uw concurrenten, kwaliteitskeurmerk,... (voor een periode van 3 jaar)
    • het recht om promotie te maken met het Equilabel (voor een periode van 3 jaar)
    • een labelbord (voor een periode van 3 jaar)
    • digitale logo’s om te gebruiken op uw website, brieven,… (voor een periode van 3 jaar)
    • een bedrijfsvoorstelling op de website www.paarden.vlaanderen/equilabel (voor een periode van 3 jaar)
    • een vermelding rond het behalen van het label
      • in een nieuwsbrief van PaardenPunt Vlaanderen (+14.000 abonnees)
      • op de facebookpagina van PaardenPunt Vlaanderen (2.800 leden)
      • in een nieuwsbericht op www.paarden.vlaanderen (gemiddeld 1.300 bezoekers per dag)
    • opname in andere promotiekanalen die PaardenPunt Vlaanderen in de toekomst voor de gelabelde bedrijven zal uitwerken (voor een periode van 3 jaar). Enkele voorbeelden:
      • april 2015: officiële overhandiging labels door minister Schauvliege onder grote persbelangstelling | » Klik hier.
      • april 2015: verzending promotietekst met gegevens bedrijven naar de hippische en algemene pers
      • juni 2015: opname foto en bedrijfsnaam in banneractie media planet
      • ...
    • ondersteuning bij het contacteren van de lokale pers met het oog op de publicatie van artikels (indien gewenst)
    • uitgebreide bedrijfsvoorstelling in CAP-magazine (Maandelijks worden 2 gelabelde bedrijven in de schijnwerpers geplaatst. CAP kiest zelf welke bedrijven aan bod komen.)
    • ...



Laatste aanpassing: 18/09/2017 08:48:54 - Bannerfoto © PaardenPunt Vlaanderen